Ya Rasulullah... πŸ₯ΊπŸ™πŸΌ Kakek ini meminta Syuhada Gaza mengadu kepada Rasulullah 'Ya Rasulullah, Umat muslimin meninggalkan kami Ya Rasulullah!'

Daftar Isi


[KONTENISLAM.COM]  Kakek Gaza ini meminta para Syuhada Gaza yang dibantai oleh Zionis Israel untuk mengadukan kepada Rasulullah SAW.

Mengadukan kepada Rasulullah SAW bahwa Umat Islam telah membiarkan pembantaian ini, mereka cuma menonton, tak berbuat apa-apa.

Kakek ini dihadapan para jenazah syuhada Gaza mengatakan:
"(Wahai Syuhada Gaza) Bertemulah dengan Rasulullah dan katakan 'Ya Rasulullah, umatmu meninggalkan rakyat Gaza ya Rasulullah! Umat muslimin meninggalkan kami Ya Rasulullah!'"

"Katakanlah wahai tuan (syuhada Gaza), katakan kepada Rasulullah, mengadulah kepadanya wahai tuan, katakan kepadanya 'Ya Rasulullah, umat (Islam) meninggalkan kami di Gaza ya Rasulullah! Mereka mengkhianati kami ya Rasulullah! Kami tercabik-cabik dan umat Islam hanya menonton ya Rasulullah!'"

BAGAIMANA SEANDAINYA NANTI DI AKHIRAT KITA DIUSIR DARI TELAGA RASULULLAH??? KARENA TIDAK PEDULI DENGAN GAZA??? BAHKAN MEMFITNAH PARA PEJUANG GAZA???

πŸ₯ΊπŸ™πŸΌ

[VIDEO]

Ikuti kami di channel Whatsapp : https://whatsapp.com/channel/0029VaMoaxz2ZjCvmxyaXn3a | 

Ikuti kami di channel Telegram : https://t.me/kontenislam


Download Konten Islam Di PlayStore https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleova.android.kontenislam

Ikuti Kami Di Goole News : Google News Konten Islam

close